ماهان جون منماهان جون من، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

ماهان دنیای مامان و بابا

دلنوشته ها برا ی پسرم

1396/4/31 14:27
نویسنده : مامان زهرا
190 بازدید
اشتراک گذاری


 

کوچک رویایی من

دنیا اگر خودش را بکشد نمیتواند

به عشق من به تو شک کند.

تمام بودنت را حس می کنم…

حاجتی به استخاره نیست

عشق ما… عشق من به تو

عشق تو به من

یک پدیده است...

بهترین بهانه زندگیم

این روزها با همه وجودم  قد کشیدنت را نظاره میکنم

و با هر کلمه ای که بر لبان زیبایت نقش میبندد

غرق شادی میشوم

با هر کار جدیدی که انجام میدهی

شور و شعفی وصف ناشدنی همه وجودم را فرا میگیرد

عزیزترینم از تو ممنونونم

به خاطر امدنت

به خاطر بودنت

و به خاطر اینکه بزرگترین لذت دنیا را به من هدیه دادی

لذت مادری...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

ابوالفضل جون
31 تیر 96 15:32
سلام...كوچولو موچولو...وبت خيلي خوشتله...به منم سر بزن...منتظرما...نظر يادت نره هااااااا...